4021411402 |
Les eines digitals a l'aula |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
21/1/2019 - 25/3/2019 (20 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Sant Llorenç del Munt |
|
c. Castellsapera, 81 bis (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat d'aprofundiment en les eines i habilitats 2.0 per aplicar a l'aula tablets, robòtica,..., aplicacions didàctiques
|
| |
Objectius |
Aprofundir en la metodologia que impliquen les eines digitals.
Donar a conèixer pautes i recursos per millorar l'ensenyament amb les TIC.
Utilització del programa de seguiment tutorial.
|
| |
Continguts |
o Full de càlcul: creació de graelles d’avaluació amb fórmules.
o Programació de robòtica. Exemples d’activitats que es poden portar a terme amb: Bee Bot, ratolí (cicle inicial), LEGO WE DO.
o Funcionament del SUVITA.
o Explicació i creació d’una pàgina web clàssica.
o Explicació i creació d’una pàgina web noves. Dubtes sobre la creació de pàgines web.
o Explicació i creació d’activitats digitals: educaplay.com, clic.xtec.cat.
o Dubtes sobre la creació de pàgines web i activitats.
|
| |
Formador/a |
Noelia Sánchez, Joaquim Altur
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
21/01/2019 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
dilluns |
25/03/2019 |
- |
- |
|
| |